Lotul 1 Oțel bandaje – 14,50 tone
Lotul 2 Fier vechi – 41,50 tone
Lotul 3 Cupru – 2,40 tone
Lotul 4 Cabluri din cupru cu înveliș de cauciuc – 1,50 tone
Lotul 5 Aluminiu – 1,30 tone
Lotul 6 Fontă din saboți – 84 tone
Lotul 7 Acumulatori cu plăci de plumb – 17,80 tone
Documentele solicitate în documentația procedurii se vor transmite în format electronic, semnate de reprezentantul legal, la adresa de e-mail irina.plachide@brm.ro până la data de 20.02.2024, ora 10.00. Data ședinței licitației electronice va fi comunicată ulterior tuturor ofertanților calificați în această fază prin intermediul unei invitații.
Informații privind desfășurarea procedurii se pot obține zilnic la sediul BRM, telefon 021/317 47 45; 021/316 17 59 , sau fax 021/317 28 78.
Documentația pentru licitație poate fi procurată de la sediul Bursei Romane de Marfuri – Terminal Cluj și ONLINE.
Documentele de inscriere si participare la licitatie se vor depune in original la sediul ordonatorului “CFR CALATORI S.A. – SUCURSALA REGIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE CĂLĂTORI CLUJ” , Piata Avram Iancu nr. 17, Cluj-Napoca, judetul Cluj, cod postal 400117 și se vor transmite scanate pe email la adresele cluj@brm.ro si irina.plachide@brm.ro până la data de 10.11.2023 ora 1200. .
Data previzionată pentru desfășurarea licitației electronice în data de 15.11.2023, începând cu ora 1000. Ofertele financiare se vor introduce pe platforma electronică cu începere de la ora 10:00 din 30 în 30 de minute pentru fiecare lot.
Informații privind desfășurarea procedurii se pot obține zilnic la sediul BRM -Terminal Cluj, tel. 0264/414481, 0722-984835.
Documentația de licitație se va ridica de la sediul BRM .
Informații suplimentare privind desfășurarea procedurii se pot obține zilnic, la sediul BRM, telefon 0213174745, 0213161759 sau la fax 0213172878, persoana de contact doamna Irina Plachide.