Alegeți un Tren Charter sau un Vagon Charter – atașat la un tren aflat în circulație.
Vă veţi bucura de spațiul propriu amenajat aşa cum vă doriţi şi de flexibilitate în organizarea programului.
Pentru aceasta, trebuie doar să încheiaţi un contract. Primul pas este completarea formularului “Transport Charter”, în care să precizaţi informaţiile privind transportul.
Trenul Charter asigură succesul călătoriei organizate de dumneavoastră, oferind flexibilitate și condiţii deosebite de confort.
Ce obţineţi alegând Trenul Charter?
- Ruta şi orele de circulaţie dorite
- Nivel ridicat de confort, corespunzător alegerii (vagoane clasa I, clasa a II-a, dormit şi/sau cuşetă, bar-bistro etc)
- Servicii de catering la bordul trenului, în timpul călătoriei. Se pot asigura în vagonul bar-bistro sau în vagonul tip clasa I sau a II-a cu bar central sau în capăt
- Personalizare potrivit evenimentului (vagoanele pot fi colantate interior și exterior)
- Puteţi organiza evenimente corporate, lansări & expoziții, evenimente memorabile
Care este primul pas?
- Stabiliți-vă itinerariul.
- Completați formularul aflat mai jos.
- Un reprezentant CFR Călători vă va contacta în cel mai scurt timp pentru mai multe detalii.
Vagon dedicat evenimentului, este atașat în compunerea unui tren aflat în programul obișnuit de circulație.
De ce să alegeți Vagonul Charter?
- Nivel ridicat de confort, corespunzător alegerii (vagoane clasa I, clasa a II-a, dormit şi/sau cuşetă, bar bistro etc.)
- În timpul călătoriei, puteți beneficia de serviciile de catering. Se asigură în vagoane tip bar bistro sau tip clasa I sau a II-a cu bar central sau în capăt
- Personalizare potrivit evenimentului (vagonul poate fi colantat interior și/sau exterior)
- Se pot organiza evenimente corporate, lansări & expoziții, evenimente memorabile
Care este primul pas?
- Completați formularul de mai jos.
- Un reprezentant CFR Călători vă va contacta în cel mai scurt timp pentru mai multe detalii.
Oferta de transport „TREN CHARTER” se onorează pe bază de comandă, în care sunt precizate elementele:
- Relaţia de transport, dus sau dus-întors;
- Numărul de călători pentru a se stabili tipul de vagon, respectiv numărul de vagoane și compunerea trenului în cazul Trenului Charter;
- Clasa de confort la care doriţi transportul (vagon clasa I sau a II-a, vagon de dormit sau cuşetă, vagon bar-bistro etc);
- Serviciul de catering la bordul trenului – dacă doriţi în compunerea trenului un vagon bar bistro sau vagon clasa I /a II-a dotat cu bar:
- Capacitate 24 locuri din care 20 pe scaune şi 4 locuri în picioare, instalaţie de climatizare şi sonorizare (vagon bar bistro);
- capacitate 46 locuri pe scaune şi 2 locuri în picioare, instalaţie de climatizare şi sonorizare (vagon tip clasa a II-a, cu bar în capăt);
- capacitate 52 locuri tip fotoliu, instalaţie de climatizare şi sonorizare (vagon tip clasa I cu bar central);
Important! La trenurile formate din automotoare Desiro nu se pot ataşa vagoane bar bistro.
- Perioada de transport:
- data de plecare şi cea de întoarcere. Menţionaţi dacă transportul se efectuează dus-întors în aceeaşi zi – cu staţionare între cele două trenuri – sau dacă doriţi transportul în zile diferite. În funcţie de aceste elemente se stabileşte perioada de imobilizare a trenului pus la dispoziția dumneavoastră şi posibilităţile tehnice de implementare;
- este important să ştim dacă programul de transport charter are loc în perioada sărbatorilor de Crăciun, Paşte, 1 Mai, Sezon Estival, deoarece în aceste perioade se utilizează în general întreaga capacitate de transport prevăzută într-un program de mers de tren iar încadrarea în graficul de circulaţie se realizează în funcţie de posibilităţi;
- Orarul trenului/vagonului charter, respectiv ora de plecare din staţia de îndrumare a trenului şi ora aproximativă de sosire în staţia de destinaţie a trenului;
- în baza acestor date se poate verifica posibilitatea de atașare a vagonului sau de încadrare în graficul de circulaţie a Trenului Charter şi de întocmire a trasei conform solicitării;
- comanda către administratorul infrastructurii feroviare, pentru alocarea trasei aferente Trenului Charter, se realizează numai în baza unei comenzi ferme;
- având aceste elemente, se analizează posibilităţile de executare ale transportului special şi se stabilește oferta de preţ;
- oferta de preţ se stabileşte pe baza cheltuielilor şi tarifelor CFR Călători, în vigoare la data solicitării transportului şi ale celorlalte companii feroviare implicate (CNCF “CFR” SA pentru alocarea traselor etc.);
- Transporturile charter se onorează numai în baza unei comenzi ferme;
- De preferat:
-
- cererea de ofertă să se înainteze cu cel puţin 30 de zile avans faţă de data preconizată pentru realizarea transportului charter;
- comanda fermă să se înainteze cu cel puţin 20 de zile avans faţă de data stabilită pentru realizarea transportului charter;
- plata să se efectueaze în lei, în contul CFR Călători, cu cel puţin 10 zile înainte de data preconizată pentru realizarea transportului charter, cu ordin de plată. În baza ordinului de plată se emite factura fiscală.
CFR Călători vă oferă consultanţă pentru a găsi cea mai potrivită soluţie la solicitarea dumneavoastră, pe baza formularului “Transport Charter”, completat şi transmis.
-
Pe baza informaţiilor pe care le furnizaţi completând formularul, veţi obţine consultanţa specialiştilor noştri şi soluţia optimă pentru realizarea transportului.
După înscrierea datelor în formular, pentru confirmarea cererii de transport veţi primi un mesaj pe e-mail. Confirmaţi înregistrarea. Ulterior discuţiile se vor derula prin e-mail sau telefon la 021/ 222 30 81